dubble date

Heeeeeeej allihopa! Jag är glad. Väldigt glad. Flytten sker redan om 2 veckor och livet känns bra. Idag har jag yogat tillsammans med Jessica och det gick väldigt bra. Efter det gick vi på en dubbeldate med våra bf's och åt kinamat. Väldigt mumsigt och jag fick dessutom Jessicas friterade banan, då vart jag lycklig och väldigt mätt.

Vi har hittat en soffa som vi är relativt säkra på att vi kommer köpa! Den är såå snygg och inte för dyr. Man kan nämligen åka och hämta den så då slipper vi betala en sketa dyr fraktkostnad också. Wiie ska bli så kul att flytta :)

Nu ska vi avsluta denna underbara söndag med den nya Beck-filmen samt coca cola (med lime i!).


din åsikt, mjau!
Postat av: Fian

Åh åh åh! Spännande! Efter flytten måste jag komma och hälsa på!

2010-02-15 @ 03:55:37
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: N E T T

du har fått en award på min blogg :D

2010-02-15 @ 20:13:22
URL: http://annettek.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0