shopping bag - elephant ring

Ikväll har Jacke 2 kompisar över och de sitter och spela Fifa.. det är lite mindre roligt för mig men ja, vad ska man göra haha. Sitter här och kollar runt lite på Ebay, på lite bloggar, facebook osv. Ska kolla på film i sovrummet sen tänkte jag. Måste kolla på Twilight filmerna som är så omtalade, jag har varken läst böckerna eller sett filmerna så jag är oerhört skeptisk.

Nåväl nog om min kväll, tänkte bara visa mitt impulsköp jag gjorde nyligen på Ebay, en fin elefantring!


din åsikt, mjau!
Postat av: M

Fin han är han! Blir toppen till din klänning med silver kedjorna....:D

2010-04-04 @ 22:51:00
Postat av: Camilla

ursnygga ringar tjejen!!!

2010-04-06 @ 20:15:01
URL: http://empirestateofmind.devote.se
Postat av: M

juste vad tyckte du om filmerna föresten:D?

2010-04-07 @ 15:29:08

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0