new flowers

Igår var det lördag, och dessutom en mycket trevlig lördag. Kommer berätta mer om den senare, men ville bara ladda upp bilder på mina två fabulösa blommor jag köpte igår: en vit orkidé samt en annan blomma som jag ej vet vad den heter. Men fin är den i alla fall. Säg gärna till om du vet vad den heter!

Har fått massa roliga erbjudanden hem i brevlådan eftersom jag folkbokfört mig i en ny kommun (har bott här helt länge, men misslyckats att genomföra min folkbokföring korrekt av någon korkad anledning...) så jag hade bland annat halva priset (på köp upp till 300 SEK) på Ella Trädgård som ligger här i Täby. Det är en jättestor blomaffär med allt möjligt fint, så dit tvingade jag med mig Mirandah igår! Inte för att jag var tvungen att tvinga henne, hon följde glatt med trots bakfylla och blåsigt väder :)

Just nu funkar inte mitt bildredigeringsprogram (jag typ gråter över detta..) så fler bilder från lördagen får vänta.

din åsikt, mjau!
Postat av: jenny

Halloj, det är en Hibiskus du har köpt :-)

2010-04-18 @ 19:27:57
URL: http://calanthes.blogspot.com
Postat av: mia

Hej Camilla!

Gud vilken bra smak du har!! Blomman heter Hibiscus.Ganska lätt att få spinn på...

2010-04-18 @ 19:39:18
Postat av: Anonym

Hibiskus heter den andra blomman :)

2010-04-18 @ 20:30:38
Postat av: Camilla

Ah okej, tack allihopa! :D Hibiskus, det ska jag lägga på minnet nu :)

2010-04-18 @ 20:43:41
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: M

Han är väldigt tjusig han den vite:)

2010-04-18 @ 23:50:22
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Känns bra att kunna blogga igen :D guuud vilka underbara blommor du fått tag på! Måste verkligen inhandla lite grönt nu när våren smyger sig på, har enbart två kaktusar som jag inte lyckats ta död på ännu i fönstret :D

2010-04-19 @ 21:38:41
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0