in my sunny home

God eftermiddag gott folk! Idag har det verkligen vart en strålande vårdag i Stockholm! Helt underbart verkligen. Har vart med Jessica på en promenad, en liten shoppingtur samt ätit glass i solen. Supermysigt. Jag lyckades äntligen få tag på en cirkel scarf och sen har jag köpt en liten cardigan också.

Har lite fina bilder från min lägenhet som badar i sol så fint idag, så det var mest dom jag tänkte visa :)

Två sådana här fina ljuslyktor fick jag av min syster Caroline igår! :D

 

Jag har även köpt fina rosa tulpaner idag som står på vardagsrumsbordet!

 

En annan fin rosa blomma. Någon som vet vad den heter?


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Hej Camilla! Du kommer gilla namnet på blomman!! Flamingo blomma! Jätte fin har aldrig sett en rosa!!Var har du köpt den?? Glad Påsk ;) Mia

2010-04-03 @ 18:53:15
Postat av: myy

fina bilder :D

2010-04-04 @ 01:28:20
URL: http://strombeerg.blogg.se/
Postat av: M

Fina bilder:)

2010-04-04 @ 10:15:37

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0