Nu: Träning

Ska alldeles strax springa iväg till bussen för att möta Jessica för ett träningspass på Friskis. Tycker det är jätteskönt att träna regelbundet 3 ggr i veckan! Ska komma i form så jag blir riktigt fierce haha!

Har inte tid att skriva egentligen men jag tänkte slänga upp ett par bilder på min basilikatrend som jag skapat. Än så länge är det bara Mirandah som hängt på haha.. men jag tycker det är fint och praktiskt! Basilikatrenden: örter i fönstret i vita krukor.


Jag har basilika, timjan och mynta i mina krukor!


din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra Marinoni

sv; taack för tipset! jag har tyvärr redan provat den och den sitter inte snyggt på mig. den är för bred i axlarna, alldeles för stor i ärmarna och för lång! har så jävla konstig rygg, den är så kort, hahah! men den är jävligt snygg :D

2009-09-17 @ 23:40:47
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Mirandah

Den här basilikan ursäktar sig INTE minsann! Sen när är basilikan en träd-växt med stam, undrar jag...?

2009-09-18 @ 08:53:04

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0