Morgonkaffe

Här sitter jag med sömndruckna ögon och dricker mitt morgonkaffe. Valde att gå upp klockan åtta så att jag får lite rutin på vardagen även fast jag inte jobbar. Kan lova att jag verkligen längtar efter att få börja jobba igen, längtar efter att få utvecklas, lära mig nya saker och vara en tillgång, någon som bidrar till arbetsplatsen. Jag vill utnyttja min kunskaper till max och lite till! Det var faktiskt därdör jag slutade på mitt förra jobb. Det var inget som utmanade mig där, jag lärde mig hur jag skulle göra för att sälja till de flesta sen blev det bara ett ständigt upprepande. Som att spela en låt på repeat ungefär. Dessutom är man så otroligt utbytbar, slutar jag så hittar de en annan.. fortare än fortast. Jag vill känna att jag gör ett ordentligt jobb, sådant som måste göras för att företaget ska gå framåt, inte bara för att jag ska få ihop pengar till min hyra.

Så här är jag på morgonen alltså.. sitter med mitt kaffe i handen och filosoferar om livet och vad jag vill göra med det.

Bild: från google


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Fina du! <3 Det kommer vända snart :) jag håller tummarna för båda oss <3

2009-09-23 @ 09:43:08
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Pinar

Ingen fara! Jo jag vet, det är drygt som fan!

2009-09-23 @ 10:23:46
URL: http://typiskitpinar.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0