Inredning

Jag fann denna fantastiska flamingo på Åhléns igår och föll pladask. Den är lagom kitchig och hade inte fått följa med hem om den vart i plast. Den är istället av glas och ja... jag älskar den.


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

Å vad han är tjusig när solen skimrar genom glaset! Vilken tur att han inte är i plast-då hade det inte skimrat minsann. Men är han inte toppen, så säg?

2009-09-26 @ 14:52:39
Postat av: Mirandah

När får man se skorna då, tro?

2009-09-26 @ 14:53:56
Postat av: Sandra Marinoni

åååh, jag ÄLSKAR den! jag såg den i nån tidning (vecko revyn kanske) och den är såå fin! önskar att jag kunde ha en här inne på mitt rum om jag någonsin fick göra om det.. men när jag flyttar kanske.. haha :D

2009-09-29 @ 21:13:31
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: klara

hah! vilken härlig!

2009-10-07 @ 10:31:49
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0