Handlingsförlamad

Sitter här och känner mig allmänt handlingsförlamad. Har suttit framför datan i flera timmar och bara surfat runt runt runt. Jag har även hittat 5 olika jobb att söka på platsbanken men har inte förmått mig att sätta mig och skriva mina personliga brev för att söka, hoppas alldeles för mycket på jobbet där jag var på intervju igår. Det är förövrigt ett kundservicejobb men på vilket företag vill jag inte skriva om här. Har ju vart på två intervjuer där och nu är det bara att vänta på besked...

Jag har dock en dålig magkänsla efter den här andra intervjun, den första kändes riktigt bra men den andra.. jag vet inte. Låter kanske konstigt, för jag gjorde inte bort mig och personen som intervjua mig kom jag bra överens med och denne var lätt att prata med samt ett gäng skratt kom med i bilden. Men ändå denna magkänsla. Tusan också. Tror att det är pga den jobbiga väntan från detta jobbet som jag inte förmår mig att söka några andra. För det är detta jag vill ha. Hm.

Nåväl för att prata om något trevligare så har jag och Jessica tagit tag i våra liv. Båda har ju slutat röka, jag slutade några veckor innan och hon gjorde det nu för 2 veckor sen när hon började på sitt nya jobb. Och vi har inte fuskat en enda gång, duktiga vi! Dessutom tog vi tag i träningen och köpte, till att börja med, månadskort på friskis och har börjat våran träning. Vi ska träna 3 dagar i veckan, och idag är sista omgången för den här veckan. Jag har skön träningsvärk i magen från igår, underbart! Idag ska vi köra kondition, vilket vi gör varje träningspass samt börja med styrka i armarna, det blir hantlar då som vi kör. Åh ska bli så kul! Älskar att röra mig, och det är superkul att jag håller i våra "stretchingpass" efter träningen haha! Kan många olika stretchingövningar tack vare dansen. Nej nu ska jag ta tag i mig själv denna dagen och åtminstone äta lite mat :)


din åsikt, mjau!
Postat av: soulie

Japp, nej universitetet haha :D Underkänd, godkänt eller välgodkänd :D vissa har tom. bara underkänd och godkänd :D

2009-09-10 @ 15:34:33
URL: http://assuefacente.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ah, vilken fin blogg :)

Kramis

2009-09-10 @ 16:03:13
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Mirandah

Fina du!

2009-09-10 @ 16:13:12
Postat av: Josephine

vad fina ögon du har :) allt bra?

2009-09-10 @ 19:39:00
URL: http://stjupid.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0