Wednesday

Nu är vi i mitten av veckan. Jag var på den andra intervjun för en tjänst jag sökt i måndags, och det gick ganska bra men jag höll på att smälla av. Fick göra ett slags arbetsprov där jag skulle "sälja" produkten till en "vd" på ett låtsasföretag och hade drygt 20 min på mig att komma på ett säljmanus innan det var dags. Hua mig säger jag bara, det var skitsvårt. Men jag tror det gick bra ändå. Får reda på om jag kommer till en tredje intervju nu innan fredag, så jag sitter lite som på nålar. Herregud vad utdraget allt ska vara men de vill ju förstås ha helt rätt person till tjänsten då den innebär mycket ansvar. Det som är skönt är att det är fast månadslön och utöver det provision, och sen väldigt varierande mellan sälj och administrativt arbete så jag tror att den här tjänsten passar mig sjukt bra.  Kan/vill inte berätta så mycket mer om det här på bloggen tyvärr, men jag tror ni fattar lite i alla fall vad det handlar om.

Idag händer det dock inte särskilt mycket av värde. Satte igång en diskmaskin för ett tag sen som ska plockas ur och sen är det en hel del andra skittråkiga vardagsbestyr (läs: städning) som ska tas itu med. Hatar att gå hemma som någon slags hemmafru, det SUGER. Fröken Camilla kommer defenitivt inte bli någon desperat hemmafru á la Anna Anka.. nog för att hon inte gör ett shit hemma men ändå haha. Nej jag ska bli en karriärskvinna och tjäna mina egna pengar. Jag mår så dåligt av att vara så beroende som jag är av Jacke och hans inkomst just nu. Fan spyr på hela situationen, vill bara komma ut i arbetslivet igen och känna att jag gör någon slags nytta.

Nej nu ska vi inte tjöta om det där igen, för nu ska jag ta tag i vår lägenhet och sen belöna mig själv med ännu mera kaffe <3



din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Camilla du är så jääävla snygg så jag dör! Hade jag varit man hade din pojkvän fått vara lite på vakt :D

2009-10-14 @ 15:23:15
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0