Sammet och andra saker

Ny vecka - nya möjlighter. God förmiddag mina vänner. Klockan är halv tolv och jag har vart uppe sen halv åtta, duktig tjej. Så vad har en måndag som denna att erbjuda? Jo det ska ni allt få höra: för det första ska jag berätta om min fantastiska upptäckt som jag gjort samt vad jag faktiskt ska göra i form av aktivitet.

Jag ska inte hålla er på sträckbänken, utan min fantastiska upptäckt består av.... dam dam dam daaaaam: sammet och flanell! Herre mig ge, jag kötpe mig ett par sammetsleggings för ett tag sen samt en flanellskjorta (den jag hade på mig i lördags) och jag säger då det: dessa plagg är de skönaste jag någonsin haft på mig. Ever in my life. Jag myser omkring i mina sammetsleggings nästan varje dag numera och flanellskjortan är ju himelsk för överkroppen. Och till råga på allt så är dessa plagg fantastiskat snygga var för sig, men även tillsammans! Jag tror inte ni förstår hur lyrisk jag känner mig över de här plaggen. Om jag ska ta i så jag spricker nu kan jag faktiskt berätta att det är mina absolut bästa köp genom tiderna. Handen på hjärtat, det är sant. Jag har blivit frälst.

Nu när jag fått det ur mitt system (har tänkt skriva om det hur länge som helst haha) så kan jag berätta att träningen legat på is de senaste 3 veckorna då jag & Jessica inte hittat/kunant bestämma oss vart vi ska träna. Friskis är dyrt men i princip det enda stället där du INTE behöver binda upp dig i 12 månader för att träna. Så jag måste tyvärr punga ut 500 kr för att träna i en månad (inte nådigt om jag får säga det själv) men jag klarar inte av att sitta hemma och söka jobb och inte ha något att se fram emot. Jag mår dåligt av att inte få röra på mig och dessutom stretcha, en av mina favoritsysslor här i livet då jag strävar efter att bli vigare och vigare. Så idag ska jag möta Jessica på samma tid och plats som förr och köra igång igen.

en pose á la camilla i dimman


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0