Hoho? Is there somebody out there?

Hallå allihopa. Idag har jag ett klagomål. Har bloggat lite mer regelbundet på senaste och jag har kvar exakt samma läsare men inte en jävel kommenterar? Skittråkigt! Tycker ni att bloggen är tråkig? Varför läser ni den? Jag fattar ingenting haha. Jag kommenterar nästan alltid i dom bloggar som jag läsar (okej inte alltid men iaf någon gång ibland), om det inte är ex. Kenza för där är det så otroligt många som kommenterar att man känner någonstans att ens kommentar inte spelar någon roll/blir läst. Någon annan som tänker så också? Gud vilket förvirrat inlägg men alltså jag är ju förvirrad. Så det kan ju inte bli annat. Och Mirandah, varför slutar du nu helt plötsligt? Du var ju min trogna kommentatorska hahaha!

Jaja man kanske ska vara glad för att någon överhuvudtaget läser? Haha.

Eh ja....

Haha. Nu talar vi om något annat tycker jag. Jag vet! Igår började vi ju träningen igen, jag & Jessica. Vi gick på ett pass denna gången på friskis, och det blev då step. Det var faktiskt jättekul måste jag säga! Har haft så mycket fördomar (stavas med ett eller två "m"?) mot dessa aerobics, step osv. Men det är ju faktiskt kul! Så kul att jag ska gå även nästa vecka. Fast det passet jag har mest fördommar (vi prövar med två "m" den här gången) mot är ändå danspasset. Det jag tänker mig när jag hör "danspass på friskis" är att det är ett gäng tanter som står och rockar loss till Britney. Är det så? Vilka stilar kör de? Är det någon som gått på ett sådant pass och kan berätta som läser det här? Tell me all you know!


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Jag kommenterar lite då och då! :) <3



När ska vi laga grytan igen? :D

2009-10-20 @ 13:01:48
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Mirandah

Va, vadå, jag har väl inte slutat? Jag råkar bara inte ha haft något att säga på senaste....:P Förövrigt så tror jag nog minsann att det stavas med ett m, annars känns det som om det blir "fördÅmmar" eller hur?

2009-10-20 @ 13:15:47
Postat av: Cilla

Jag går på Friskis, jag kör Danspass, Jympa och Aerobics, och det är skitkul :D

Danspasset är inte så så "seriöst", sålänge man har kul så är det bra, men det är inte så mkt gamlingar där. Aerobics och Jympa är däremot stenhårt.

2009-10-20 @ 15:52:56
URL: http://kaosteorin.wordpress.com
Postat av: Sarah

jag har testat deras danspass (lite disco-aktigt blandat med aerobics typ) och har inte tyckt om det för att det inte är samma grej som jag e van vid som på en dansskola, men svettig blir man :) jag tycker step är det roligaste passet på friskis, efter body pump! gympa-passen tycker jag dock är helt värdelösa..lite lågstadie-feeling på dem :\ har du testat?

2009-10-21 @ 00:57:10
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: amando

jag har me en blogg nu :) så nu ska jag kommentera din jätte ofta!

2009-10-21 @ 02:42:52
URL: http://svineflue.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu kommenterar jag också ;)

Dans på friskis är sjukt roligt! :D

Man tror att det oftast e gamlingar som är på såna "träffar", men icke, det är blandat :D //Maria

2009-10-21 @ 11:53:09
Postat av: Jenny

Jag är nogsämst på att kommentera men jag gillar att läsa ;-) kram

2009-10-21 @ 17:09:09
URL: http://calanthes.blogspot.com/
Postat av: Ina

Hoho - jag läser din blogg!! :D

Av någon konstig anledning har jag inte kommenterat hos dig (tror jag inte?) men annars brukar jag vara ganska flitig med kommentarer då jag tycker det är både kul och givande. Så jag ska bättra mig med detta, om jag känner att jag har något att säga vill säga :)

2009-10-21 @ 18:54:54
URL: http://www.schackrutig.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack :D Ja gör det, du kommer att ääääälska den Camilla, den ligger på mäster samuelsgatan 11 :)

2009-10-21 @ 22:35:51
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0