Fjortis-Camilla

Jag hade en egen stationär dator när jag bodde hemma hos mamma & pappa. Den har dock mest stått här hemma hos mig och Jacke nu sen jag flyttade hemifrån och samlat damm. Nu har vi rensat den och omformaterat den då mamma har fått den utav mig.. och ja.. haha. Det fanns en hel del fula bilder på mig från när jag var 13 år och framåt.

Dom flesta bilderna är från när jag var 16-17 år.

Dock så måste jag säga att jag är glad att jag inte såg ut såhär i alla fall. Vad är grejen med att rita streck på kinderna och ha idomin på läpparna? Haha har aldrig förstått det..


Här var jag 13 år gammal haha och Felice till vänster som 15 år

 


Haha jag & Jessica som 14-åringar...

 


Här hade jag en lite psytrance-period, var 15 år haha... (kolla dreadsen!!)

 


Tror att jag fyllt 16 här.. här med Jessica ännu en gång :) gillar ögonbrynen haha..

 


Jag 16 (ska fylla 17) i London med pappa

 


17-åringar, valborg 2007 lär det vara


Avslutar med denna som är från 2007 haha... tagen samma vår/vinter som bilden innan..

 


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

Hehe, farliga ögonbryn hurrudu:P

2009-11-14 @ 21:10:52
Postat av: Sarah

äsch då, det var ju inte så farligt! iaf inte i närheten av paows bilder (omg på dem)

2009-11-14 @ 23:49:13
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Pyggis

Haha, skøna bilder! Jag satt precis och kollade igenom min dator efter gamla bilder också, skumt..

2009-11-15 @ 15:51:26
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: Sandra Marinoni

hahah, jag ÄLSKAR den fjärde bilden! jag ville VERKLIGEN ha såna när jag var mindre, bara såna streck. men jag fick inte för mami, och jag vågade inte med tanke på vad pappa skulle säga.. hahha

2009-11-16 @ 19:56:44
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: victoria

haha vi har alla varit där .. tyckte du såg fett skön ut när du var 16 iaf !

2009-11-20 @ 20:49:03
URL: http://vickylicious.webblogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0