2012

Idag ska jag gå på bio! Fast inte ensam såklart haha, utan med min man här hemma, Miriam & Robert! Ska bli jättemysigt! Vi ska se filmen 2012, som rubriken avslöjar. Har läst på diverse bloggar och tidningar att den ska vara riktigt bra så jag är otroligt förväntansfull! Dessutom är ju själva faktumet att jag lyckats dra med min pojkvän helt fantastiskt haha! Han gillar tydligen inte att gå på bio då han, citat, "inte får plats med benen". Han är så kinkig ibland min Jacob. Men nu är jag i alla fall lycklig att han ska följa med! Det är ju det som är huvudsaken. Vi har bara vart på bio tillsammans en gång under våra 2,5 år tillsammans så det är verkligen på tiden att vi går nu tycker jag haha.

Vad ska ni andra göra en lördagskväll som denna? Fest? Mys? Sova?

En bild från vår första sommar tillsammans <3 min fina älskade!
(vi spelade alltså brännboll han är ingen huligan om ni tror det hahah)


din åsikt, mjau!
Postat av: aalva

fin blogg! :)

2009-11-15 @ 13:23:39
URL: http://alvajjardemyr.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0