Valborg

Igår var det en riktigt trevlig och rolig kväll! Det började med att jag, Jacke, Miriam, Robert och Markus grillade här hos mig & Jake, vi hade dock bara engångsgrillar så det blev väl lite hej och hå men gott i alla fall haha. Cilla kom lagom tills maten var klar också men hon var rätt trött och kunde dessutom inte dricka i och med att hon körde bil. I vilket fall som helst så dracks det en del för oss andra och vi lyssnade på gamla 90-tals klassiker och dansa och sjöng här hemma haha. Det var sjukt roligt faktiskt!

Markus och Cilla åkte hem lite tidigare än Robert och Miriam eftersom Cilla hade jobbat hela dagen men det stoppade inte oss, vi festade vidare med våra bra låtar, till slut gav Miriam upp och däcka i sängen medans jag, Robert och Jacke spelade "Dead or Alive" (fightingspel). Sen vaknade Miriam en stund senare och då spelade grabbarna något hockeyspel, så då gav både jag och Miriam upp och somna på varsitt ställe hahaha... Det var en hård kväll och man mår som man förtjänar idag också! Har suttit ute på balkongen en sväng och ätit glass och solat, nu har pappa kommit hit också och jag & Jacke ska hjälpa honom att deklarera på internet.

Imorgon täntke jag åka in till stan en sväng om det är fint väder, så det är bara att höra av sig om någon vill joina mig! Ska kolla på Monki efter jeansvästen som de har haft nu ett tag och sen gå till Beyond Retro på åsögatan.

Här kommer lite bilder från gårdagen:


lök & paprika-spett :D


jag hade lax, champinjoner och aborgine (dock så blev grönsakerna lite misslyckade..)


haha spexande jake the shake och el machoe


Miriam tyckte spetten var fina


hahaha ser ut som han har fingret i munnen!


hahaha robert ser helt sur ut!

din åsikt, mjau!
Postat av: håriga hummern

mysigt med grillkväll! jag är dock lite rätt för laxen. Vi måste ses när jag kommer hem från gotland! Det känns som det var år och dar sen, saknar dej!

2009-05-01 @ 19:10:18
URL: http://mirandahs.wordpress.com
Postat av: Sandra Marinoni

sv; tack så mycket :D

2009-05-01 @ 19:33:50
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0