Star Wars och räkor

Episode III . Den ska vi se. Så fort Jackes nya "mediaextender" tillåter. Den bråkar nämligen med oss, vill inte ge något ljud och sen har den börjat starta om sig själv. Jacke är jättearg och frustrerad över att hans nya leksak inte fungerar och jag sitter och funderar över hur det känns att vara en räka. Jag sa nämligen till Jacke att jag kände mig som en räka alldeles nyss, även om jag ljög lite. Jag känner mig nämligen ganska liten, rosa och krispig. För så tror jag att en räka känner sig, i alla fall när den ligger i frysdisken på Ica. När de är i vattnet tror jag dock att de är lite gråmulna och nervösa.

Så kan jag känna mig ibland också, speciellt nervös. Förut när jag gick i högstadiet/början på gymnasiet så hade jag en period då jag helt plötsligt från ingenstans kunde känna mig riktigt riktigt riktigt nervös, sådär som när ens föräldrar ringt hem en under en kväll ute innan man var arton, och man hörde direkt att de var skitarga för man skulle komma hem på direkten. Haha. Det var en jobbig period.

Nu funkar medieprylen igen så nu ska jag äta min 88:an glass och kolla på när Anakin goes over to the darkside. Mohahaha... (bara så ni vet så skrev jag direkt ut ur huvudet... I know I'm kinda weird... haha)


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0