Saftig räkning..

Ja detta var ju jävligt kul! Tro mig om jag säger att jag är riktigt jävla ledsen.. min mobil försvann ju för en månad sen. Och ja.. den blev troligtvis snodd har jag förstått nu i och med att jag fått en telefonräkning på 1900 kr!! Då kan man se att någon har ringt ett samtal på över en timme långt till zon x7, vilket innebär i princip bara länder från Afrika. TACK SÅ MYCKET! Verkligen tack så jävla mycket din äckliga idiot som hittade eller snodde en mobil och ringde ett sådant samtal. Verkligen.

Ska ringa tele2 imorgon och kolla om man kan anmäla och på något sätt kanske slippa betala i alla fall det samtalet. Fan vad arg och ledsen jag är, där rök min shoppingbudget.

din åsikt, mjau!
Postat av: N E T T

neej, shit va tråkigt :(

de kan kanske spåra samtalen om de gjorts några inom swe?

fast de kanske inte är mycket till hjälp!

2009-05-26 @ 00:20:46
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag råkade ut för en liknande sak för ett tag sedan. Jag polisanmälde händelsen och slapp betala, du kan även få hjälp av försäkringsbolaget. Det bästa var att man fick tag i den som snodde min telefon (blev även misshandlad) för att han ringt från min telefon...



Suck vilka idioter det finns därute rent ut sagt man blir så less :(

2009-05-26 @ 09:50:56
URL: http://sandylack.blogspot.com
Postat av: Natali

hahah, va hemskt! endå ett ganska gulligt inlägg :) känner verkligen din frustration! hur blev det sen då?

2009-05-30 @ 23:37:23
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0