Rainy days

Jag ska vara helt ärlig. Riktigt riktigt ärlig. Jag hatar mitt jobb. Jag orkar inte mer, på riktigt. Jag vet inte om jag vågar skriva allt här ifall att någon i någons slags chefsposition skulle läsa detta, för har man en åsikt om något man inte tycker är bra (citerar) "är dörren där borta". Väldigt uppskattat att få den reaktionen och man har en åsikt om något som man inte tycker stämmer. Sen finns det sååå mycket mer som jag skulle vilja berätta men jag låter bli. Dessutom är jag redan så ledsen man kan bli så jag vill inte röra upp alla känslor igen i onödan. Men jag behövde bara få ut detta ur mitt system.

Vill väldigt gärna byta jobb.. MEN... dels så är det 1. väääldigt svårt att få jobb just nu, i alla fall på ett ställe där man kan trivas (personligen skulle jag vilja jobba på american apparel eller någon annan cool butik). 2. Om jag ändå lyckas skaffa ett nytt jobb nu så kommer jag troligtvis behövas på detta stället under sommaren som resulterar i ingen semester. Vilket jag prioriterar högst nu. Så det blir till att stå ut.. men jag kan lova det är så illa att jag höll på att börja gråta idag på jobbet, t.o.m. nu här hemma. Hej ångest.

Jag är typ rädd för att publicera detta men alltså... ja.. jag vet inte. Kan inte sluta jobba nu utan nytt jobb eftersom jag har ett ansvar gentemot Jacke eftersom vi bor tillsammans.. jag menar hyra och mat betalar inte sig självt. Men men det enda som gör att jag står ut just nu är några av mina underbara kollegor och min helt fantastiska coach.

Nej nog pratat om detta! Får återkomma senare eller en annan dag med ett roligare inlägg, nu vill jag kolla på desperate housewives och glömma bort verkligheten för en stund i alla fall.


Jag tror inte du förstår hur underbart det känns att ha dig hemma igen min lille skrutt, jag är HEL igen! <3

din åsikt, mjau!
Postat av: Maria

Gumman, jag tycker exakt som dig!!!

Fick en varning idag.. och en muntlig för två veckor sen (som jag inte visste om). så idag har jag varit eld o lågor o vill mer än gärna slå någon.



Finns här o prata om du vill...tror vi är på samma nivå när det gäller jobbet. /Kram, ses imorn!

2009-05-18 @ 19:42:52
Postat av: Mino

Svar: Tack :)



jag har photoshop CS3!

2009-05-18 @ 20:17:42
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag vet preciiis hur du känner dig... jag vill nästan inte sova på kvällarna för att vakna upp nästa morgon för att gå till jobbet, det är illa! jag är typ också rädd för att skriva sånt i min blogg för jag vet att de kollar upp all internet-aktivitet på jobbet, de jävlarna haha. ne men känslan man får från jobbet är ungefär att om man slutar så är det skitlätt för dem att ersätta en och att de inte bryr sig ett dugg om vad man tycker om jobbet, för det finns andra som kan tänka sig göra jobbet utan att klaga. man känner heller inte sig så jätteuppskattad varken av kunder eller ens arbetsgivare tex när säljet inte går så jättebra (jag har telefonjobb som du). många är riktigt kaxiga och dryga över telefon också och det gör det svårt för mig att bara sitta och ta skiten de slänger ur sig. riktigt fegt av dem, jag tror att knappt hälften av de som tjafsar skulle vågat irl. man känner sig orespekterad hela tiden, och det är inte ok nånstans



(sorry blev värsta uppsatsen nu haha)

2009-05-19 @ 00:09:02
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Anonym

jag vet exakt hur det känns. fyyyfan va jag har vart med om idiotchefer elr idiotarbetskollegor. på mitt nuvarande jobb är alla skit också. HATAR mitt jobb. men man behöööver pengar och jobb är så jävla svårt att få.

men stå på dig tjejen! se det som att det är bara ett jobb. ta inte med dig skiten hem. när du e där kör du på bara sen går du hem och då får du va du och andas och må bra.

och sen brukar jag tänka att man dör iaf inte. va är egentlign det värsta som kan hända? att chefen lackar på en och sparkar en?

då skriker man tillbaka och hittar ett nytt bätte jobb. haha seriöst,folk e störda. fuck dom. :)

2009-05-19 @ 03:36:20
Postat av: Mirandah

å stackars dej

2009-05-19 @ 07:44:23
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Fatima

Jobbigt, förstår dig precis. Antingen så håller du ut eller så säger du upp dig och lever som arbetslös ett tag. Kanske t.om ett BRA tag. Men det bästa vore väl att du jobbar kvar och söker jobb samtidigt.



Och på tal om internet så förstår jag det med. Jag vågar typ inte heller skriva saker i min blogg. Min kompis blev ju busted på hennes jobb och hon hade skrivit massor med saker om sitt jobb på hennes blogg. Inte så smart haha.

'

Lycka till

2009-05-19 @ 12:43:37
Postat av: Mino

Svar: Joo det hjälpte, tack :D

2009-05-19 @ 13:50:33
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Nasy

Helloo tung blogg :)

jag måste bara fråga vart du köper alla dina fina örhängen och smycken?

2009-05-19 @ 18:37:13
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

hahahah visst är den underbar, outfiten var ju sååååååååååååå gaaaaaaaaaaaah HAHAHAHA :D.. du skulle sett min dagbok... den är typ skriven av en helt annan person hahaha asså fyfasen vad pinsamt och dock jävligt roligt d va att läsa igenom den.. en kort “rave-period” hahaha dehär kan bli sjukt intressant, ja gör de :D

2009-05-20 @ 12:00:21
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Alexx

Gud vad hemskt, jag känner verkligen igen mig från när jag jobbade. Fick tvinga mig själv till att gå upp på morgonen för att kunna få en slant på kontot.



Vart jobbar du förresten?

2009-05-20 @ 13:04:00
URL: http://vybz.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0