Min galna lördag som Riviga Räkan

Åh herregud. Det är ungefär det jag har att säga om gårdagen. Den började bakfullt då jag och Jessica slirat oss genom natten mellan fredag och lördag. Går upp trots att kroppen tar emot något förfärligt för att bege mig, som lovat, in till stan för att möta Miriam & Jessica vid halv ett. Vi åkte först till Gallerian för att jag hade spanat in både ett linne och en bikini som jag ville ha där, men linnet fanns defenitivt inte i min storlek så jag kom därifrån med en bikini och Miriam fick med sig ett par örhängen.
  Vi åkte sedan till Götgatsbacken där vi mötte Mirandah för en salladslunch. Mycket trevligt lyckades faktiskt vara med alla min bästa vänner på samma gång då var jag lycklig! Vi gick sedan en sväng där vi var och jag fick då totalt med mig en rosa cheapo klocka, en klänning, en jumpsuit samt (hör och häpna) ett par klackskor! De är sååå jäkla snygga och skyhöga, så jag måste ta och vänja mig lite med att gå i dem. Ska ha premiär för dom på min kusins student nästa vecka hade jag tänkt!

Jessica ville väldigt gärna åka till New Yorker så vi åkte till Forum Nacka och gick en sväng där också. Då hittade jag bland annat en baddräkt som är sketa snygg, present till min syster och ett par leggings. Miriam fick också en del grejer med sig! Eftersom att jag redan var i Nacka åkte jag med ut till henne för födelsedagsfika då hon fyllde år, vilket var väldigt mysigt även om tvillingarna är helt galna haha!

Kvällen bestod av lite fest hos Jessicas kompis Niklas i Viggbyholm, men vi blev halvt om halvt utkastade eftersom Niklas som bor i lägenheten samt hans kompisar drog vidare ut så fick vi stanna, men sen skulle Niklas då komma hem med sin tjej och sova så vi var tvugna att dra så då begav vi oss till en lekpark i närheten och lekte hela natten. Sjukt kul hade vi, i alla fall jag, Jess, Miriam och Mikaela: pygméarmén! PA! Hahahaha... har så sjukt mycket störda bilder som är lite väl farliga för blogg samt facebook men galet roliga. Ramlade in rätt sent här hemma och sov lite väl länge imorse. Men jag är ypperligt nöjd med helgens shopping och bravader i alla fall! Får visa bilder på shoppingen senare.


Loppmarknad!


Miriams lunch


Miriam och hennes lunch


Mirandah var fin dagen till ära (hon hade vart på dop)


Jess, Miriam och jag inne på bikbok med enhornade-älgen-posen


Kärleksfulla efter utslängningen


Emil, Amanda och Ida


Hahaha Jess & Mik sitter fast!


Jag var tvungen att byta örhängen för att ena örat gjorde ont :(


Denna var rätt roliga faktiskt!


Tror jag tyckte det iaf haha..


Hahaha Mikaela blev tvingad att pröva barngungan, det var ju lite sådär tyckte hon


Tillslut gick vi i alla fall från parken, då för att äta på statoil i morgonsolen!

din åsikt, mjau!
Postat av: Miko

Hahah jösses vilken kväll det blev igår..

PA! haha

2009-05-31 @ 20:27:18
URL: http://explosive.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0