Fredag!

Oj oj nu var det 4 dagar sen jag skrev här sist! Har i och för sig inte gjort något särskilt spännande de senaste dagarna.. bara jobbat, åkt hem och gjort sånt man gör där för att sedan sova och upp till jobbet igen. Kanske inte det mest intressanta att läsa om för eran del? Och inte att skriva om för min del heller.. Nåväl nu är dagen jag längtat till sen i måndags här!

Idag ska jag iväg och sola solarium en sväng, trots att det är fint väder ute. men jag vill ha färg snabbt och dessutom så solar jag för min hy (vill inte gå närmre in på den detaljen). Man ska ju förstås inte sola solarium för ofta så missförstå mig rätt nu, jag har inte solat på säkert 2 månader nu. Vill få upp lite färg till sommaren, är lite svårt att hinna få färg när man sitter inomhus och jobbar hela dagarna haha. Jag ska också köpa mig en jumpsuit från bikbok idag tror jag, en enkel och kort svart en. Sen blir det till att träffa Jessica och eventuellt after work med mina kollegor. Nog för att jag inte jobbat idag men jag ska med i alla fall haha!

Meeen... imorgon lördag är den dagen jag längtat mest efter hela denna veckan! För då blir det massvis med shopping tillsammans med Miriam och Jess! Dessutom har en liten fågel viskat i mitt öra att det ska bli sol och +23 grader! Helt underbart! Vi ska gå en liten second hand runda och sen blir det nog H&M divided i gallerian för jag har spanat in ett skitsnyggt linne där. Åh längtar jätte mkt det riktigt kliar i fingrarna efter att få kolla kläder och sen dra kortet haha!


din åsikt, mjau!
Postat av: jenny

nice, jag ska själv in och shoppa i stan imorgon :-)

Kommer nog bli riktgt nice med vädret som utlovas!

2009-05-29 @ 13:29:11
URL: http://calanthes.blogspot.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hahaha jäkla skön kommentar :D



Jag måste också lägga mig i solariet tro ja, har lyckats undvika solen nu de senaste... inte me flit, men har pluggat o sådär... så nu e första gången på länge som ja ligger på altanen och mina axlar är ganska så röda rean nu haha.. fast de lägger la sig sen och då blir man brun elle nått ^^

2009-05-31 @ 14:52:39
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0