Plastic Fantastic

I sommar, då minsann, ska jag få inreda våran balkong! Vi gjorde aldrig det i somras men nu vill jag verkligen ha fint på balkongen så att man kan sitta ute och njuta av solen på en fin uteplats. Fast dock så vet jag inte om Jacke var så smart att lägga ansvaret i mina händer haha! Eller alltså jag kommer nog tycka att det blir superfint men våra smaker kan vara rätt olika när det kommer till vissa inredningsfrågor.... ;)
  Jag har i alla fall bestämt mig för att vi ska ha en rosa plastflamingo på balkongen, för jag tycker de är jättefina. Och sen massor av blommor. Hade även tänkt att ha låga utemöbler och ett lågt bort så man kan sitta flera stycken och röka vattenpipa på kvällen, jättemysigt ju! Får se vad man hittar sen fram till våren. Har även ett svagt minne av att Markus ville att vi, flera par, skulle åka och kolla på typ.. k-rauta eller något inför sommaren. Så det lär vi göra. Men utöver det vill jag åka iväg lite själv eller med en kompis bara och shoppa fina dekorationer (ljuslyktor, blommor och sådant).


Men kort och gott så vill jag i alla fall ha en tjusig rosa flamingo att chilla i kvällssolen med :)



plastic fantastic flamingo!
7 dagar till Barcelona!!

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirre

Wee, rosa flamingo! Kännger vibbar från Sims, hehe.

Jag e jättepå att fixa balkonggrejer, behöver det vi också =)

2009-03-18 @ 13:15:20
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: irony

den va jättefin :) konstigt nog måste jag nog säga.



Förresten så räknar jag ner med dig. Dagen du åker till Barcelona får jag pengar haha så det är en riktig lyckodag!

2009-03-18 @ 15:04:48
URL: http://irony.bloggsida.se
Postat av: akademiske antilopen

Han är inne han, en riktig innekatt. Fast att han är en fågel.

2009-03-18 @ 21:56:53
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0