Monday afternoon

Nämen hallå allihopa! Idag är jag en ganska glad själv.. det är slitigt på jobbet men imorgon natt (natten till onsdag) åker jag till Barceloooona! Helt underbart ska det bli, fick en väldigt bra lön också denna månad så det kommer bli massvis med shopping. Kommer även blogga därifrån såklart så det är bara att titta in som vanligt om ni vill se vad som händer när jag är där :)

Idag är det dans som står på schemat som vanligt: dancehall & popping. Går nästan aldrig på housen längre eftersom den ligger så sent, jag orkar helt enkelt inte hålla igång så länge i och med att jag jobbar dagen efter. Synd är det men vad ska man göra... får hoppas att Sabina har någon houseworkshop här framöver så att jag får dansa lite för henne då i alla fall, min favoritlärare! Nu ska jag snart börja jobba igen så vi hörs lite senare eller imorgon.


2 dagar till Barca!!

din åsikt, mjau!
Postat av: den molokne makaken

Va e de för nån spännande tröja, har man sett den IRL? nej jag tror inte det minsann?

2009-03-24 @ 16:06:55
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0