Lördag

Så var det lördag igen.. satan i gatan vad fort veckorna går, inte sant? Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag sitter på flyget ner till soliga Spanien! Ni får som sagt ursäkta att jag tjatar så mycket om det men jag längtar så jag blir tokig, det är det roligaste jag har fått göra på länge... hittills har dagarna liksom gått sin gilla gång utan något att direkt se fram emot, men direkt när jag bokat & betalat resan kändes dagarna lite ljusare och roligare!

Igår var jag på begravningen för min farfar. Det var väldigt känslosamt men en fin begravning och en jättebra präst. Det var kul att träffa släktingar som man inte sett på länge också, även om det kanske vart roligare under andra omständigheter. Men men som sagt, en mycket fin begravning, farväl lilla farfar. <3

På kvällen igår var vi hos Mackan och Cilla eftersom Cilla fyllde år i veckan, så det var lite fest där. Denna gången tog ajg varannan vatten så det blev ingen "favorit-i-repris" från förra helgen hahaha! Vi sjöng Sing Star också, fast det var bara Abba låter. Jag & Miriam var jätte duktiga haha, riktiga superstars! Även Mackan & Jacke sjöng några låtar.. det var.. också vackert haha. Sen vart det lite guitarr hero också.
  Ikväll är det ju också partaj, fast hos oss. Jacke fyllde ju också år denna veckan så nu håller vi på att städa inför våran fest. Lär bli en rolig kväll även denna! Lite slitsamt dock med två festdagar i rad när man ska jobba hela veckan sen.. men det får gott gå! Nästa helg hade jag ändå tänkt att verkligen ta det lugnt, och dessutom vara lite kreativ och ta tag i mitt pysslande. Ska nog åka in till Panduro och köpa lite skoj och sen göra smycken!

Nu ska jag städa vidare, lägger upp min outfit inför kvällen senare, men förvänta er inte för mycket haha för det är tvättdag imorgon!



bild från förra helgen

18 dagar till Barcelona

din åsikt, mjau!
Postat av: Afrobelita

Shiiit vilken skööön header du har, asball!!!=)

2009-03-07 @ 22:02:09
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: vesna

En blogg i min smak !!!

2009-03-07 @ 23:09:59
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

En blogg i min smak !!!

2009-03-08 @ 01:58:22
URL: http://vesna.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0