Home again

Oj oj oj vad kul det var på dansen idag! Skojar inte alltså haha. Hade vikarie, Maggie Aulin, en otroligt bra dansare. Fick verkligen lite mer pli på wackandet efter denna klassen, det blev liksom lite mer naturligt. Wonderful. Ni som inte dansat för henne, do it så fort ni får chans, antingen house eller wacking. Hon är skitduktig på båda stilarna. Om jag inte minns fel var det även hon och Adena som vann housen i streetstar i år? Eller är jag helt ute och cyklar?

Nåväl, ska träna lite på wackingen imorrn också när jag är ledig från jobbet här hemma. Herregud vad det pumpar adrenalin i kroppen på mig nu, haha. Nej dags att käka min Billys pizza och sen hoppa in i duschen. Jacke ligger redan och sover så jag sitter i köket nu faktiskt. Godnatt allihopa, vi hörs imorrn!



din åsikt, mjau!
Postat av: Camille

Det stämmer! De var dem som vann streetstar inom house.. jag dansade house för adena förrut hon e verkligen grym men jag har aldrig dansat för maggie även fast jag skulle ha gjort det flera gånger.. Vem dansar du wacking för egentligen ? Lite kluven vad jag ska dansa och för vilka lärare..

2010-09-07 @ 00:05:09
URL: http://camilleojulias.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0