Hemma igen?

Gud det känns jättekonstigt att vara hemma igen.. vart tog dagarna vägen egentligen? 5 dagar som bara "poff!" försvann! Jag har haft så otroligt roligt i Barcelona med min andra halva Jessica och jag har fått hem massvis med fina grejer. Vi hittade en secondhand-butik på lördagen som var heeelt otrolig! Sjukt mycket fina grejer fanns det där, men det var ungefär samma prisklass som på Beyond Retro här i Sthlm. Därifrån fick jag med mig två sjukt snygga dragkedjströjor (vet inte riktigt vad jag ska kalla dem..) och en bandana och Jessica köpte en röd baseballjacka som hon var jätteglad över. Som jag skrivit tidigare så är Barcelona en stad som jag vet att jag kommer återvända till. Helt klart.

Här är en liten lista på det jag fick med mig hem:
- 2 bandanas
- 2 par leggings
- 1 par sneakers (utbudet var i princip desamma som i sverige dock lite dyrare eftersom euron står högt nu)
- 2 tröjor
- 3 t-shirts
- 1 par solglajjer
- 1 ring & örhängesclips (eller de ska bli clips hehe.. visar sen)
- 1 jeansjacka/väst
- 1 väska
- 1 massagepryl (ser ut som ett bi som man drar på ryggen haha)
- Presenter till Maja, Mirandah och Jacke
- 1 flaska Sangria och lite ciggaretter

Oj oj oj det var en del alltså haha! Maja & Mirandahs presenter kan jag inte visa/berätta vad det är eftersom de inte fått deras än. Jacke som älskar märket Ecko fick en vit sådana hoodie som är sjukt snygg. Han blev glad tror jag haha :) Det var dessutom det näst dyraste jag köpte där nere. But only the best for my baby! Haha <3
  Men i alla fall får visa allt jag köpt lite senare, orkar inte ställa mig och fota allt precis just nu, blir ett inlägg om det senare. Här kommer i alla fall lite blandade bilder från min resa:


Dag 1 - fina gamla hus


Dag 1 - fint torg som säkert hade någon slags historisk betydelse haha..


Dag 1 - satt på stranden och mös och käka baugette. Kollade på surfare


Dag 2 - Var i ett köpcentrum lite utanför Barcelona "centrum", drack färskpressad apelsinjuice och njöt av solen


Dag 2 - ännu en closeup på min donut


Dag 2 - Christoffer Coloumbus (stavning?)


Dag 2 - uteservering


Sådär... fler bilder kommer sen... haha orkar inte mer nu!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra

Gjorde du av med mycket pengar? Var maten dyr och så? Ska va där lika länge som dig och funderar på hur mycket fickpengar man behöver.

2009-03-31 @ 14:39:31
Postat av: Jessica

Det var så toppen att du var här nere hos mig =)

Jag saknar dig redan! Är jättetomt och för städat i mitt rum !

Jisses vad med saker du fick med dig hem! Kalasbra :D Jag snor Mirandahs citat "grattis till lyckad shopping"

<3 <3 <3

2009-03-31 @ 14:55:27
URL: http://jessp.blogg.se/
Postat av: JESSICA

shizzes vilka fina bilder=)

2009-03-31 @ 17:11:21
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: lina

var de varmt i barcelona ?

ja ska dit snart och spela cup . därför undrar ja haha :D fin blogg förresten ;)

kram

2009-03-31 @ 17:56:35
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: sofie

man blir allt lite sugen på att åka utomlands :D

2009-04-01 @ 05:35:43
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: sara

Hej!



snygga bilder! Ska till Barcelona i slutet av aprill med min kille men Barcelona är en av de få städer i Europa jag inte varit i så jag har ingen aning om vart man bör leta boende eller vad som är schysst å göra. Vi ska bara vara där i 3 dagar men om du har några tips så snälla säg!

Mitt största problem är boende nu. Allt e tokdyrt! Vet du nått fräscht med bra pris? tack på förhand! :)

2009-04-01 @ 11:15:17
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0