Hård natt

Ja herre min ge säger jag bara... Fröken Camilla blev lite överförfriskad igår minsann. Vi, jag & Jacke alltså, började kvällen hemma hos Markus & Cilla med de tu och Henke. Vi drack groggar och öl samt snacka massa skit och fixa med tv:n.. hann med en rund Guitar Hero också, fast inte lika mycket som jag velat. Jag har ingen aning om vad klockan var när vi drog oss vidare till Jonas i Solna för inflyttningsfest, men den var inte så mycket tror jag. Hemma hos honom dracks det mer och jag föll mer och mer in i dimman. Blir så arg på mig själv, det kallas vatten... hur svårt kan det vara? Nåväl vi var där några timmar och sen skulle vi vidare än en gång och då till Jarne som fyllde 25. Så det blev det taxi en gång till, men väl utanför Jarnes port började jag må riktigt dåligt och ville åka hem. Jacke ville stanna kvar så han stoppade in mig i en taxi och så var jag påväg...

...meeeeeen jag hade inga nycklar kom jag på halvvägs på motorvägen, så det vart bara att vända så fick Jacke springa ut och lämna nycklarna så bar det av hemåt igen. Väl hemma stupade jag i säng och idag mår jag som jag förtjänar. Heh. Så kan det gå mina kära vänner! Ibland blir det lite mycket.. brukar faktiskt inte bli det för min del, men igår var det ett undantag. Kul hade jag i alla fall tills vi bytte fest haha!

Jag ska ta och börja räkna ner här i bloggen inför Barcelona, så att man kan se att tiden faktiskt går framåt haha, känns ju inte alltid som det. Längtar något otroligt efter att få åka från skitvädersSverige och hälsa på i soliga Spanien, men framförallt att träffa Jessica förstås! <3 Sooon I'll be there!




24 dagar till Barcelona

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0