Att sminka sig

Jag kan sminka mig.. till vardags.. men till fest med snygga ögonskuggor och sådant.. så går det inte lika bra. Jag får helt enkelt inte till det!! Blir så frustrerad.. vill ju också kunna sminka mig snyggt.. Såg på Fatimas blogg om att det finns som små klistermärken med ögonskugga på, alltså man lägger "klistermärket" på ögonlocket och drar bort så vips! har man sjukt snygg festsminkning. Ska kolla på Åhlens om det finns där!

Annars är Jackes syster Jenny sjukt duktig på att sminka så man kanske kan få en liten kurs av henne? ;) Sen ska det ju finnas tid till det också minsann! Haha.. som sagt är rätt stressad av min now a days... Någon som har tips på bra sminkbloggar annars också?


Bild tagen från Fatimas blogg
(säg till om du vill att jag ska ta bort den)

17 dagar kvar till Barcelona

din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack :) det är faktiskt inte så svårt och pyssla me de själv om man övar lite och har tid för att öva så att säga, annars lät ju de där som en rätt kul grej, undrar hur de ser ut på bara =)

2009-03-08 @ 22:27:36
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Anonym

Tack gumman,klart du kan :-) vi fixar det nån helg!

2009-03-09 @ 19:19:44
Postat av: Fatima

Haha, nej vad söt du är.. varför skulle jag bry mig om bilden?



Jag suger också på sminkning. Brukar typ bara lägga en färg över hela överlocket.

2009-03-10 @ 02:53:12
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0