3 dagars helg

Jag är så otroligt nöjd med att jag tagit bort fredagar från mitt schema på jobbet. Att sitta varje vardag mellan 9-17 och sälja kombilotter, säga exakt samma sak timme efter timme är jävligt slitsamt.. och dessutom dansa på kvällarna... det blir för mkt. Att jobba som telefonförsäljare är inte någon dans på rosor direkt. Dock så har jag väldigt roliga och gulliga kollegor! Sitter alltid på samma plats med samma tjejer runt omkring och de är så roliga! Det är verkligen dom som gör att dagarna går framåt på jobbet. Men i alla fall, utan fredagarna så blir veckorna också lättare och piggare att ta sig igenom. Plus att jag räknat lite här på hur mkt jag tjänar om jag säljer si och så mycket och kom då fram till att ja, jag kan minsann ta bort fredagen. Wünderful!

Snart bär det av till Barcelona!! Och för varje dag som går blir jag lite mer nervös inför hur jag ska klara att flyga och greja helt själv haha. Har ju alltid haft någon med mig när jag flugit någonstans förut och liksom emst.. hängt med.. och inte behövt tänka själv. Känns lite som en utmaning! Tror nog att det är bra för mig att få stå på egna fötter på de viset, någon gång måste väl vara den första att flyga själv? Nåväl utöver det längtar jag ooootroligt mycket efter min lilla Jessica och att få åka till värmen och bara glömma allt som har med Sverige att göra under några dagar och bara njuta av livet. Känns ibland som att jag kommit in i en vardagssörja som liksom segar sig fram genom livet. Så denna resa passar verkligen perfekt in i tid och rum haha.


5 dagar till Barcelona!!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

jag hade också velat åka nånstans just nu! hur länge är du borta?

2009-03-20 @ 12:40:58
URL: http://estailo.nu
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja den är ås sjukt mysig :D

5 dagar kvar då alltså, jag är inte alls avis! fan vad gött och komma till lite värme och skönshopping!

2009-03-20 @ 13:03:34
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Skype Skatan

ja, bollhav, det är grejer det.... du jag har tänkt på en sak, det här med bloggar och kommentarer....som nu tillexempel, när du kommenterat en grej, om bollhav, i min blogg, och jag vill svara på det, är det meningen att jag ska skriva i ditt kommentarsfärlt då eller i mitt eget? Känns ju lite nödrigt att kommentera i sin egen blogg men samtidigt så blir det ju untan sitt samanhang nu när jag skriver i din om en grej som inte ens har med ditt inlägg att göra? Hänger du mä, på mitt tänk?

2009-03-20 @ 14:26:54
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Cornelia

Hah! Nejtack, det är dock ingen dans på rosor.. fast vissa tror att det är världens slapp jobb, att bara sitta ner och prata med folk i tele hela dagen!

2009-03-22 @ 20:08:49
URL: http://tattoofashion.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0