Vart och röstat!

Japp nu har jag gjort min medborgerliga plikt och röstat. Känns.. bra. Fast det var inte lika spännande som jag planerat på att det skulle vara, men det var nog för att vi var tvugna att åka till ett bibliotek i Täby Centrum och "förtidsrösta" i och med att , trots adressändring, jag hade vart tvungen att rösta i Åkersberga istället för här i en skola i Täby. Jag lovar att de hade "the time of their lives" borta i skolan där vi skulle ha röstat från början. De hade säkert värsta draget och skitkul. Haha nej kanske inte men det var säkerligen fler personer där och de hade säkert också inga röstbås gjorda provisorsikt av kartong. En besvikelse men jag får ju rösta relativt snart igen och då jävlar ska jag ha skitkul och det ska vara jättespännande hahaha...

Nåväl gårdagen sög ju i och med matchen, fy bubblan vad Sverige var dåliga. 1- 0 till Danmark.. come on?! Jag som trodde att Sverige defenitivt skulle vinna och dessutom göra första målet, men tji fick jag. Och Jacke som trodde samma. Vi hade i och för sig ganska trevligt ändå hos oss, spelade lite och drack lite. Jag åt mer chips än drack faktiskt så jag är inte bakfull idag vilket är en trevlig omväxling om man jämför med tidigare helger då det vart mycket festande. Man måste ta det lugnt ibland också faktiskt.

Nej nu ska jag spela lite sims 3, ha en trevlig söndag allihopa!



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0