Tisdag

Tycker det är så tråkigt att jag inte kan lägga ner någon tid till att göra fina och bra inlägg här på bloggen... tycker verkligen att det är kul med layout och bilder (gick ju ändå it/media i skolan av en anledning haha). Har ju photoshop hemma och en bra kamera (både system & digital) så att jag har ju alla medel för att göra fina grejer men man är ju så otroligt trött efter jobbet att man varken vill ta kort på sig själv när man är helt sliten och ja.. man vill bara ligga ner och kolla på tv i princip när man kommer hem. Det är därför det blir bäst inlägg på helgen här hos mig haha...

Jag vill dessutom meeeer än gärna göra om min bloggdesign, i alla fall headern. Då måste jag ha en ny bild på mig själv men det är så tråkigt nu när det är regn ute... har visualiserat en bild utomhus i solen i där jag sitter med ett gäng sneakers och ser allmänt super fly ut hahahah... Nämen något kul vill man ju ha, har tröttnat på den jag har nu jättemycket.

Herregud vilken klagomur det blev här nu... nåväl hoppas ni andra har en bra dag i alla fall!


din åsikt, mjau!
Postat av: Maffiga Masken

Åh, känner igen mig, man kommer på värsta ideerna under dagen, så kommer man hem och dom är borta/man orkar inte skriva ner eller fixa.. Skittråkigt! en anledning till att jag inte har fixat bilderna från våran PA-kväll, men det kommer;)

2009-06-09 @ 12:46:42
URL: http://pygmiriam.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0