Stackars Stockholms-studenter

Det finns inget dåligt väder, bara dålig kläder... sägs det. Självklart så var säkert studenten rolig för er som tog den, trots regn och rusk. Men samtidigt så kan jag säga att jag är sååå glad för att jag tog studenten förra året när det var värmebölja och inte ett endaste litet moln på himlen. Det var till och med varmt att åka flak! Hörde av min vän Jess som åkte flak i fredags med en kompis som tog då (Jessica tog tagen efter mig) att det var sviiinkallt och blött och jävligt trots tjocktröja samt jacka. Man vill ju kunna vara enkel och fin iklädd endast klänning, mössan och ett par fina skor! Som tjej alltså haha..

Nej inte kul för studenterna detta året, men jag hoppas ni hade en underbar student i alla fall! Själv skulle jag helt klart kunna göra om min student, utan tvekan! Längtar faktiskt tillbaka till denna bekymmerslösa dag..


Student 2008

din åsikt, mjau!
Postat av: slutkörda hamstern

Vad finsk du såg ut som liten! Finska löken!

2009-06-12 @ 07:07:49
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0