Nike tank

Sjukt snygg tank men värd $125? Nej tyvärr jag slänger inte ut 1000 kr på ett linne..
Men om någon köper den åt mig tar jag gärna emot =)



din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Haha jag har me sett den, priset är FÖR dyrt, vem fan slänger så mycket på DET linnet... INTE jag!



Ja precis, de tänker jag också på, man vill ju inte plugga tre år och sedan gå ut och inte ha ett jobb. Jag funderade länge på att läsa media/kommunikation/journalistik blabla.. nått åt det hållet, men faktum är att de är så sjukt svårt att få ett ordentligt jobb på den arbetsmarknaden, och jag har ingen vidare lust att ge de fem/tre år och sedan gå omkring med en osäkerhet, dessutom är lönen inte jättehurray.. sen kan man ju alltid ägna sig åt journalistik på olika sätt liksom, jag har fått in en liten fot och är medveten om att jag behärskar skrivartekniken (man kan ju alltid bli bättre!) så ja.. ja har valt att låta de ligga åt sidan.



Men de där med webbdesign är jävla kul och jag tror att man kan komma rätt långt med de, om jag inte misstar mig helt nu tror jag att de ska finnas KY-utbildningar inom de området, då läser man typ 2-3 år, men de är mer praktik än läsning som jag har förstått de. Jag bokade in mig på ett möte med en kvinna på Göteborgs Universitet. Lite som när man gick i9an och skulle prata om gymnasieval typ, de är rätt skönt att prata av sig med någon sådan, dom kan vägleda en och ge en tips på lite utbildningar man kan välja mellan och sådär, ni lär säkerligen ha något liknande på Stockholms universitet och de lär man säkerligen hitta via deras hemsida :)

2009-06-11 @ 23:26:11
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: maffiga masken

Jaa, jag blev jætteglad! Blir kul imorn också, wee

2009-06-12 @ 23:12:19
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: slutkörda hamstern

Är det bara jag eller hette detta inlägg "Nice tank" igår och Nike tank" idag?

2009-06-13 @ 07:15:06
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0