Helgen som vart - i bilder

Fredag

Gick upp relativt tidigt eftersom jag var ledig, och det första jag fick reda på var Michael Jacksons död. Jag har lyssnat väldigt mycket på hans musik genom åren och den har präglat mitt liv på sitt speciella sätt, säkerligen likt många andras - fast på deras sätt. Har haft perioder då olika album av honom gått varmt på CD-spelaren eller mp3:n. Så denna nyhet var inge rolig att starta dagen med även då jag hade mycket att se fram emot.

Åkte i alla fall till Täby Centrum för att införskaffa mig en outfit för kvällens stundande Sommarfest med jobbet! Blev rätt stressigt då jag käkade lunch med pappa en sväng också men det jag fick med mig hem var i alla fall dels en leopard-harem-jumpsuit, ett svart midjeskärp, ett par beiga höga klackar, en svart fodralklänning från Zara och lite diverse skönhetsprylar (hudkräm, ansiktstvätt etc.). Sen gjorde jag mig iordning och begav mig till jobbet för att sen åka med alla till Nalen där festen hölls. Vi fick trerättersmiddag och sen dansades det en hel del tills jag ramlade in i en taxi vid två tiden vid Svampen och åkte hem. Mycket rolig och lyckad fest haha! Orkar inte berätta mkt mer än så ;)


Skorna som jag köpt samma dag, dösnygga!!


Kvällens outfit, blev ingen bra bild men har ingen annan tyvärr :(
Tog nästan inga bilder den kvällen, men det dracks iaf en del cosmopolitans haha...
lite för många kanske


Lördag

Vaknade alldeles förtidigt av en busig katt (vi har vart kattvakter här hemma sen i torsdags) och kunde inte somna om, bakfull och dan som jag var. Jacke fick fortsätta sova sin skönhetssömn medans jag pillade med datorn. Han gick i alla fall tillslut upp och då gjorde vi oss iordning och käka frulle, sen bar det av in till den stora staden. Vi skulle till min ena syster i Nacka då hennes tvillingsöner fyllt år och de skulle firas i efterskott. Först köpte vi presenter till busungarna och sen åkte vi dit.

Alla barnen (tvillingarna + deras storesyster Ronja) badade i en liten pool och hade jättekul när vi kom dit. Sen käkade vi jordgubbstårta och lekte lite. Senare grillades det hamburgare och majskolvar till middag, mums! Vi var där i några timmar och sen åkte Jacke hem och jag åkte och hälsade på Mirandah & Malin en sväng. Sen gick jag och Mirandah ut en sväng och fika därefter åkte jag hem och kollade på film med min loverboy Jacke. En mysig lördag med andra ord =)


Jack, Zeb & Ronja


Sjukt vackra blommor på min syrras baksida!


Jag var som sagt lagom bakfull från firmafesten, men jag hade i alla fall på mig ett par superfina örhängen som jag fått av min fina vän Mirandah! De är handmålade papegojor i trä från en Secondhand affär på Mariatorget!


Söndag

Idag har vi baaaara latat oss! Har vart så mysigt. Snart ska vi äta en middag som består av potatis, rödlök, squash, paprika & coktailtomater som vart i ugnen tillsammans med (för min del) rökt lax och aioli, Jacke ska ha kött och någon annan sås! Ska bli mumsfillibabba. Vi har även kollat på The Sheild idag.


En trött Smirre med mig i bakgrunden!


mmmmmm.......



din åsikt, mjau!
Postat av: värmeslags varanen

Fin outfit du hade på jobbfesten, väldigt farlig! Och klackarna talar för sig själva! Vi måste gå till dels Belle men även ZoeSkor och spana efter sjukt höga stilett-platåer i satin nån dag snart!

2009-06-28 @ 21:56:19
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Sarah

klackarna vart skitheta!

2009-06-28 @ 22:37:27
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Alina

Hejhopp! Kikar in=)

2009-06-28 @ 22:49:40
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Fatima

Du har fallit för high heels nu va? :) Det är ju så himla snyggt!

2009-06-29 @ 01:37:04
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

riktigt snygga heels :D

2009-06-29 @ 13:10:24
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

sv, tack & tack :D

2009-06-30 @ 12:01:30
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Det låter fint, har börjat måla på dom men jag får vänta tills färgen torkat i olika omgångar vilket tar tid, men ska försöka få klart dem tills innan lördag :)



Jag mailar dig angånde din adress och mitt kontonummer för det tror jag inte att jag gett dig? Va inen och kollade idag och inget hade kommit in, men de är ingen bråtska... men mailar dig nu iaf :)

2009-06-30 @ 12:44:29
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Mirre

diggar din blogg! :D Kolla gärna in min, peace!

2009-06-30 @ 19:56:20
URL: http://mlg.webblogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0