Städsöndag

Idag har vi inte gjort mycket mer än att titta på serien The Sheild samt städat. Städningen behövdes verkligen kan jag lova.

Helgen som vart nu så har jag tagit det lugnt (fredags), åkt båt och gått på fest (igår lördag). Det var supermysigt att åka båt! Var säkert två år sen sist jag gjorde det. Vi som åkte båt var i alla fall Jackes pappa (som äger båten), hans syster Jenny och hennes kille Chris samt jag och Jacke förstås. Det var ingen sådan där super het sommardag, snarare lite blåsigt och runt 20 grader. Men man frös ju inte och färg det fick man också minsann.... både jag & Jacke är röda hahaha...

På kvällen igår mötte jag upp Jess & co i Åkersberga och gick hem till Hatef, Jacke stannade hemma. Vi drack lite öl och spela öl-spel samt snacka skit.. helt OK kväll men blev tidig hemgång runt ett-tiden då jag kände att det liksom itne skulle hända mer än det som vart och det dessutom var lättaste sättet att ta mig hem då, för sen går bara nattbussarna som tur sjuuukt lång tid. Vilket inte är så skoj när man åker själv. Men det var en bra dag vilket som =) Lägger upp bilder från lördagen senare.




bild jag tog på våran survivor-blomma idag haha

din åsikt, mjau!
Postat av: Klara

Vad använder du för mascara?

2009-07-15 @ 03:52:25
Postat av: Camilla

Jag använder en vattenfast från Maybelline! (stavning?)

2009-07-15 @ 12:08:08
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0