Markus B-day

Här kommer lite bilder från lördagen och Markus kalas. Vi var först på en resturang som heter Solstugan ett gäng på 19 pers, sen drog vi vidare till Hilton (hotellbar) som ligger i slussen där det dracks drinkar och dansades en del. En sjukt bra kväll var det faktiskt!


Den enda bilden jag har från restuarangen.


Janis, Robert och Jacke på Hilton. Sjukt bra uteservering där! (bild snodd från Miriam)


En fin bild på Chris & Jenny! Denna är då tagen av mig :)


Jag & Miriam på Hilton (även denna stulen från Miriam haha)


Jenny i hörnet och sen utebaren som man ser


Jag med en Strawberry Daquiri (stavning?), sjuuukt god!!


Miriam & Gullå!


Vi avslutar det hela med en fin närbild på the birthdaykid Markus!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0