Iväg till landet

Haha ja nästan i alla fall.. ska hem till Jessica nu som sitter på en villa helt själv denna helgen. Där hon bor alltså, hennes föräldrar har åkt till norrland. Ska bli väldigt kul faktiskt, känner mig rätt taggad och glad dagen till ära. Vi syns inne i dimman mina vänner!


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Ny design snart? :)

2009-07-07 @ 10:51:59
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Jo, han gjorde ett flertal modeller för dem, en del riktigt snygga :)



Jag har inte hunnit lacka dem, håller på med det just nu, du får ursäkta att det tagit sån jäkla tid, men har jobbat som ett as... men ja jobbar på, måste lacka två lager för att de ska hålla och de tar ett dygn för dem att torka. Så jag gissar på att jag kan skicka iväg dem på fredag :( hoppas det är ok ändå?

2009-07-07 @ 23:02:20
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0