Bra & Dålig

Denna dagen är bra och dålig. Den är bra för att mina jordans kommit hem, blev levererade till dörren (!) samt dålig för att jag har feber. Mycket feber. Känns inte alls roligt men tur att det komemr nu istället för på semestern i och för sig. Nåväl skorna var i alla fall tipptopp, sprillans nya och i skokartong. Fick även med retrocard så jag är väääldigt nöjd. Har prövat dem också (såklart) och det satt som en smäck. Så de kommer nog användas flitigt under sommaren. Har även fått hem ett par solglasögon från Gina Tricot som även de var väldigt fina.

Nu ska jag dricka te och vila men jag skriver kanske lite senare!



Mina snyggingar <3

din åsikt, mjau!
Postat av: Mathias

Det blir nog tufft att ha dem där kicksen på sommaren när det är 25+ då åttorna är antagligen den varmaste Jordan skon som någonsinn tillverkats. MJ led ju av grov fotsvamp under three-peat säsongen på grund av åttorna.



Är det där för övrigt VIII's från 2007 släppet?

2009-07-01 @ 16:08:05
Postat av: Camilla

Haha ojdå såpass? Har ju inte hunnit använda dem än eftersom de kom idag men vi får ta dem lite svalare dagar i sådana fall ;)



Yes indeed från 2007! Vem är du förresten? Hittat hit nyligen?

2009-07-01 @ 17:54:25
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Mathias

Jag hittade faktiskt hit av en slump då jag sökte på Jordan V grapes på google och då hittade jag din blogg där du hade lagt upp dem skorna.



Kul att hitta en "vanlig" människa som har ett intresse för J's här i Sverige, i min umgängeskrets vet de knappt var det för typ av skor :(.

2009-07-02 @ 09:31:29
Postat av: Camilla

Jaha vad roligt! Åh femmorna med den färgen är mina absoluta favoriter men de finns ju endast i herrstorlek :( Funderar faktiskt att köpa ett par V fast vita och blå annars :)



En "vanlig"? =) Ja jag har inte heller några kompisar i mitt umgänge som har samma sorts intresse för kicks, däremot brukar jag skriva med en tjej från gbg som har det! viktoriatomic.se !

2009-07-02 @ 11:14:06
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Mathias

Raging bull packet kom ju till Sverige för typ 2 månader sen, passade på då. Allt är så fruktansvärt dyrt på Ebay annars. Köpte ett par III's fire red för 1700 kr och ett par IV's military blue för 1600 på Ebay, så nu är jag helt ruinerad :D.



Ja, ingen som kan köpa vilka skor man vill, när man vill. Utan måste verkligen jobba för att ha råd helt enkelt. Det är samma sak för mig, jobbar som en sketen telefonförsäljare =).



Jag har inte sett hennes blogg, å andra sidan brukar jag inte kolla på mycket bloggar, brukar normalt sett kolla typ cool kids och jeezy's boggar.



Hur kommer det sig föresten att du blev såld på J's? Många gillar ju sneakers, men få går ju in för J's.

2009-07-06 @ 13:19:04

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0