Suck...

Åh jag vill inte vara sjuk! Vill vill vill inte!! Var tvungen att åka hem pga feber.. tappade bort mig i samtalen och det kändes som att jag skulle brinna upp. Åkte till Danderyds sjukhus och in på akuten för att kolla så att det inte var något fel, hade nämligen läst på Vårdguiden att man skulle uppsöka läkare om man fick feber. Systrarna på akuten sa dock åt mig att åka hem och vila i några dagar (vilket innebär att jag missar jobb+dans) och sen komma tillbaka om det blev värre.

Jag vill verkligen inte missa jobbdagarna, det handlar liksom om min februarilön som jag planerat på bli mycket bättre än den som jag fick nu i januari.. eller alltså självklart kommer det bli mer men inte så mkt som jag planerat :( fy vad trist... jaja huvudsaken är att jag blir frisk. Kanske går till jobbet på fredag i alla fall. Haha lite för hög arbetsmoral kanske?

Men det som är mest synd är att jag redan missat första veckans dans pga magsjukan och nu kommer missa waackingen imorrn :(


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Jobbigt! Men det är endå ingen waacking imorn. Inställt pga streetstar :) alla kmr ju vara där!

2009-01-28 @ 22:24:50
Postat av: Paola

krya på dig iaf! :D (jag som skrev ovan)

2009-01-28 @ 22:25:47
URL: http://paolita.blogg.se/
Postat av: tullan

det är väl en självklarhet att hälsan går före arbetet och hobbyn..

2009-01-29 @ 12:26:28

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0