Söndag

Vi har ganska nyligen ätit frukost och jag har kollat på Girls of the Playboy mansion. Älskar den serien! Vet inte vad det är som är så himla bra men jag tycker tjejerna är så gulliga och verkar genuint snälla men samtidigt är de så olika. Synd bara att alla tre flyttat därifrån nu.. Hef är ju tillsammans med ett par tvillingar nu har jag för mig... och avsnittet som är ikväll (tror det kan vara det sista?) handlar om när de kommer in i bilden. Så det ska jag verkligen kolla på! Börjar ikväll 21.40 på E! .

Nu ska jag och Jacke spela lite Lego Indian Jones! Det var skitkul det spelet! Så vi hörs troligtvis lite senare. Baiiii... *vinkar frenetiskt*

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

jaa de är typ i vår ålder..usch! frågan är bara om det är tvillingarna som är äckliga eller han?

2009-01-11 @ 17:56:33
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Anonym

Har inte hängt med i Girls of the PM så mycket men ibland har det hänt att jag fastnat då jag zappat på tven och jag tycker som du, alla verkar vara så otroligt bra tjejer! :) Jag gillar deras lilla "rosa" och "gulliga" värld.. Hehe

2009-01-11 @ 22:51:15
Postat av: sandra

aah, trist! den är grym :D

javisst går det för sig, men kommer kanske inte kunna svara på allt :P

2009-01-12 @ 12:56:38
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0