Sjukling

Ja lite sjuk har man allt blivit av detta rännande på krogen och nyår etc.. är inte helt förvånad om jag ska vara ärlig.. saw it coming liksom.

Ligger i sängen just nu och kollar på när Jacke och Markus sitter och spelar Warhawk på ps3:an... funderar på att joina dom i soffan och vara lite social. Vill lägga in bilder på facebook också från min födelsedag, utgångarna i mellandagarna och nyår. Men jag orkar verkligen inte just nu... det får helt enkelt bli ett senare mission när jag har mer ork och lust.

Ska ta min i kragen och skriva om nyår men inte just nu... även det får bli ett senare mission. Så vi hörs mina vänner, om inte idag, så imorgon.



din åsikt, mjau!
Postat av: Laura!

Svar.Tack :) skjortan är pappas gammla, men vf inte lixom? haha.



Aa dansen e tung!

2009-01-02 @ 23:42:42
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0