Shopping!

Sådärja, efter många om och men har jag fått några helt okej bilder på det jag har handlat idag haha! Hade kameran på ett litet stativ ovanpå två skokartonger + en stol. Jacke ville ju spela så jag fick minsann sköta fotandet själv så gott som det gick haha. Är mycket nöjd med det jag fått hem idag, och som jag sa tidigare så är det ett defenitivt shoppingstopp på damen nu, vilket även innebär att leggingsen får vänta tills nästa månad. Men det dör jag ju inte direkt av haha, måste ju lära mig att tygla de där jobbiga ha-begäret som jag kan få ibland när jag ser vissa grejer... all you girls know what I'm talking about ;)



Den snygga Nike t-shirten (dålig bild jag vet) 200 kr



Kjol från Bikbok 199kr samt tröja från Gina Tricot 199 kr



Brun utan Sol - 160 kr från Kicks
Ansiktsrengöring/mask (2in1)  - 65 kr
Ansiktskräm  -  65 kr
Nagellacksremover  -  38 kr
Nagellack, rosa  -  25 kr
Måltidsersättning (när jag inte hinner äta innan dansen) x2  -  12,50kr/st
Motorstorm Pacific Rift (till ps3)  -  699 kr
(Jackes spel som han köpte genom mig)



din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Åh Niketeen var ju sjukt jävla najs!

2009-01-31 @ 18:38:38
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Sarah

håller med, mkt fin nike tee :) btw var har du köpt kedjan?

2009-01-31 @ 21:59:59
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: rebelliska risenschnausern

Åh, vad toppen med en massa nytt! Kjolen var het som en ökendag i...ja, öknen!

2009-02-01 @ 18:21:00
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0