Saturday

Har av någon konstig anledning världens ångest för att åka tillbaka till jobbet på måndag? Varför kan man verkligen fråga sig. Sist jag jobbade (i tisdags) hade jag ju lite feber och sådär.. vilket gjorde att jag presterade helt dåligt dels för att jag inte orkade men också för att jag absolut inte trodde på produkten jag sålde. Jag antar att det berodde på min feber men det gör mig lite nervös inför måndag, för jag vill inte känna så igen! Innan har det gått bra nästan varje dag... men i och för sig har alla jag jobbar med där som jobbat där en längre tid sagt att vissa dagar så går det helt enkelt inte bra, vare sig man vill det eller ej. Det känns lite tröstande när jag tänker på det i alla fall.

Vad händer idag då? Minsta möjliga tror jag. Markus kommer nog hänga här idag med (han sov så sött på soffan inatt) och det är ju alltid trevligt. Vågar inte riktigt åka och träffa Mirandah än ifall hon fortfarande smittar... som jag sa förut så fick hon ju kräksjukan på natten till nyårsafton! Stackars min lilla vän, hon har mått så dåligt! Önskar verkligen att jag kunde åka dit och ta hand om stackarn men som sagt.. kan inte bli sjuk. =/

Hm satt och pratade med Jess på msn igår kväll... det känns helt annorlunda denna gången när hon åkte tillbaka, eller alltså... det kändes mycket mer! Förra gången så visste jag ju exakt vilket datum hon skulle komma hem igen och det var inte så lång tid där emellan.. men denna gången vet vi ju inte alls när hon ska komma hem igen och det kan dröja länge. Jag ska dit och hälsa på så fort plånboken ger mig tummen upp, längtar så fasligt mycket!! Saknar dig min lille halva!

Nej dricka kaffe och röka en cigg blir det nu.



jag, aragorn & mirandah i mellandagarna

din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

ja, han är så söt så att man dör!

2009-01-03 @ 13:34:09
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: kräksjuke kråkan

haha, du jag och Aragon? Grr aragon! Ja visst! Honom hängde vi ju med hela kvällen! haha ja döööör

2009-01-03 @ 16:34:42
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0