Rachel Ray

Ligger och kollar på förmiddagstv som den lilla sjukling jag är. Har inte fått i mig annat än chips och resorb denna morgon.. är sjukt sugen på mjölk men det är defenitivt inte bra för en orolig mage som återhämtar sig sakta med säkert från magsjuka. Får se vad jag hittar i kylskåpet sen.. är mest sugen på gurka.

I alla fall så ligger jag och kollar på Rachel Ray nu på 3:an. Skulle verkligen vilja ha henne som personligkock. Inte nog med att hon verkar vara en väldigt trevlig och glad människa, men fy satan vad god hennes mat ser ut! Åååh om hon ändå kunde komma hit varje kväll och laga mat till mig och Jacke.. vilken lycka!

Förövrigt tycker jag det är jobbigt att ringa och sjukanmäla sig till jobbet.. känns som att de inte tror på en? Alltså för att vara helt ärlig så hade jag hellre jobbat än legat här idag, just för att jag tjänar mycket mer på min provision än min timlön.. förlorar säkert två tusen av att vara hemma.. :/ Knappt så jag vågar vara hemma imorgon också, men jag vet att jag måste eftersom att annars kommer jag smitta alla på jobbet.

Nåväl... ska kolla vidare på Rachel Ray nu, hörs kanske senare!


din åsikt, mjau!
Postat av: Miriam

Hej vännen, stackare :/ Jag har också blivit magsjuk, lider med dig.. Krya på dig gumman, hoppas du mår bättre!

2009-01-26 @ 15:53:17
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag älsjar rachel! haha de har jag skrivit ganska många gånger i min blogg ;P

Har inte vart med om nån annan än mig som verkligen gillar henne! TOPPEN!!

2009-01-26 @ 17:12:40
Postat av: Nilufer

I know !!! hatar sånt.. ska söka in till donken och sånt men senare, har plugg just nu

2009-01-26 @ 18:03:27
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman!

Jag är hemma med Elin idag. Tydligen många som är sjuka på jobbet.

Ringde Mateusz imorse (skitjobbigt) och berättade att Elin har ögoninflammation + feber.

Dom verkar aldrig tro på en. Suckar bara när man säger nåt.

Hoppas vi ses senare i veckan :)

Kram Maria

2009-01-26 @ 18:14:09
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare :P Jag har oxå tyvärr dabbats av magsjuka, men börjar friskna:)

Vad jobbar du med?

2009-01-26 @ 18:53:21
Postat av: sandrasandra

vilken snygg jacka/ tröja ser inte sp tydligt

2009-01-26 @ 20:48:54
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Snygg jacka du skaffat dig!

Ja tårtan var sjukligt god :) typ chokladmouss och browniebotten, galet najs.. fast man måste dricka massa vatten annars blire för mycke typ haha

2009-01-27 @ 11:03:56
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0