Lunchinlägget

Hallå min vänner, hur mår ni idag? Jag är på lite halvdåligt humör, det har pendlat lite under dagen. Det visade sig igår att Mirandah inte kunde följa med ut imorrn.. blev skitledsen för jag vill verkligen att hon ska följa med, speciellt som vi planerat det här i nästan två veckor till och från.. Var sjukt länge sen vi gick ut till ett bra ställe och skaka våra rumpor tillsammans... men men ska fortfarande ut med Maja, hennes kompis och Miriam tror jag.

Ikväll börjar ju dansen också, ska dansa waacking som jag skrivit tidigare vilket ska bli kul, och innan det ska jag träffa Maja & fika samt käka lite på det där mysiga cafét i Östermalm! <3

Vad ska ni göra en torsdag som denna? Någon annan som ska till DC och dansa ikväll? :)


pardeey on friday

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Guuud va mumsigt det var med sallad. ;D Blev ju tokmätt. Tack för idag gurkan! Ses imorgon, dåå jävlaaarr! :D

2009-01-22 @ 20:52:17
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0