Lunchinlägget

Hej mina vänner! Ni får ursäkta den glesa uppdateringen idag men jag har vart fokuserad på arbetet idag... dock så har det inte gått så överdrivet bra... Blir så arg på mig själv, vad har hänt?! Var den tredje bästa säljaren förra månaden och nu helt plötsligt suger jag?? Jag bearbetar varje kund helt mycket och är bra på att argumentera men jag lyckas ändå inte nå fram... Nej skärpning fröken Camilla!

Idag skulle jag egentligen fikat med Maja, men det blev inställt pga att det krockade med annat hon hade att göra idag.. lite trist men vi kommer ändå träffas senast om en vecka då vi kör en Girls Night Out vi två och några till! Löning for the win haha! Ska även köpa mig en ny baseballjacka (siktar på att finna en blå) plus att lite annat jag behöver. Längtar redan nu! Kan hända att det följer med ett par sneakers också beroende på hur mkt jag får i lön samt hur mycket de kostar :)

Nu börjar jag strax igen (13.45) så vi hörs senare!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0