Lunchinlägg

Min lunch smakade inte så bra idag.. jag åt kyckling med ris och gräddsås. Jag är så otroligt trött på kyckling. Vet inte hur mycket jag har käkat det på senaste... men det är ju det enda i "köttväg" som jag och Jacke kan äta gemensamt eftersom jag bara käkar fisk och kyckling, och han bara kött & kyckling (alltså ingen fisk...). Men nu får det för bövelen var slut på kyckling ett tag.. det smakar inget gott längre... uäck...

Annars idag så går det väldigt bra! Snittar på 3 i timmen så det blir money money money haha! Mycket trevligt. Ikväll händer det nog inte allt för mycket av värde.. mest slappa och mysa med min älskling. Så ni får ursäkta mitt tråkiga jag idag haha!



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0