Girls Night Out - bilder

Japp här kommer hela fredagen i bilder! Enjoy!


Vi började den långa dagen med lunch + fika
Det var alltså jag, Mirandah, Malin & Maja som började dagen här.


Jag åt en jättegod chevrésallad, mums!


Sen drack jag en jättegod latte


Sen bar det ut för shopping
Vi började med att gå till Caliroots för att jag var så paranoid över att mina skor skulle bli köpta hahaha! Jag fick dessutom 100 kr rabatt på mina skor ;) det var toppen! Vi gick sen vidare till Urban Outfitters där Malin ville kolla runt och Mirandah dessutom hittade ett skärp. Där inne blev det en hel del krångel angående det här skärpet så M&M gav mig & Maja klartecken till att gå vidare utan dem, eftersom vi skulle till söder också och dessutom hem till Maja för att käka & förkröka (det var inte tänkt att Mirandah&Malin skulle följa med från början pga olika anledningar).

Så jag & Maja drog först till Götgatan där vi inte hittade någonting vi ville ha (förutom ett fjuttigt halsband på H&M), sen gick vi hela vägen bort till Beyond Retro där jag fann min älskade lila baseballjacka och Maja fyndade två stycken höftskärp! Mycket lyckat. Därefter vandrade vi vidare till Skanstull där Maja smet in på systemet och jag mötte Miriam och gick in på Gulan och snacka skit med mina gamla kollegor samt köpte ett halsband. När Maja vart på systemet smet vi in en snabbis på Indiska samt H&M och sen äntligen var det dags att bege sig hem till Maja, extremt trötta i fötterna som vi var.


Vi käkade, bytte om och sminkade om oss när vi (jag, Maja & Miriam) kom hem till Maja.
Det var sååå skönt att äntligen få ta det lite lugnt sen och dricka lite samt snacka massa skit. Majas vän Myran och hennes kompis Petra kom också förbi en stund och livade upp stället, med de drog lite tidigare till Mango (dit vi skulle) för de skulle slippa inträde. Ungefär samtidigt gick vi och mötte Mirandah och Malin som skulle med ut trots allt, åh så glad jag var för det!


Malin & Mirandah!
De hade med sig mer sprit, tjohoo! Haha. glömde även berätta att Henke kommit dit under kvällen, innan damerna här ovan dök upp det vill säga. Han lyckas alltid vara med på alla tjejkvällar? Hmm... mystiskt.. haha!


Tillsammans med alla mina glada tjejor <3
Nu pratar jag alltså om de som är kvar i Sverige ;)
Hade även vart grymt roligt om Emma kunnat följa med!


Sen bar det av in mot stan och vårat mål Mango Bar!


Haha på bussen, jag var nog lite rund om fötterna redan här!


Miriam & Myran(Myran heter egentligen Miriam haha)
Väl på Mango Bar mötte jag min vän Maida som jag dansade järnet med nästan hela kvällen, det var såå roligt, Synd bara att man tappade bort varandra hela tiden haha. Men det var i alla fall en riktigt lyckad kväll!


Kvällen slutade där den brukar haha
Jag, Maja & Henke käkade som om vi inte sett mat på år och dar hahaha!


din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra

jag tyckte väl att jag såg dig där.

du var väl liiiiiiiiiiiiiite rund om fötterna kan man säga ;P

2009-01-27 @ 15:38:34
URL: http://sooulie.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0