Ännu en arbetsdag

Sitter här nu och ska snart börja jobba efter 45 min lunch. Åt sojakorv med potatismos, inte allt för spännande men mättande om inte annat. Har väl egentligen inte allt för mycket att skriva om ifall jag ska vara ärlig.. är rätt trött och mycket spännande har det väl inte hänt sen jag började jobba idag haha! Tänkte lägga upp ett par costumemade sneakers om en liten stund bara.

Vad gör ni andra en dag som denna? Jobb/skola?


din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

åhå, är du vegetarian?

2009-01-12 @ 15:33:05
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Anonym

har ångest för att jag inte har utbildning eller jobb. vill ha jobb men det är svårt u knoow..

2009-01-12 @ 21:43:54

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0