Vill ha nytt

Ja snart är det dags för en ny bloggdesign var det tänkt.. Är trött på den jag har nu, för den känns för "julig" haha. Men jag måste ha någon ny bild på mig själv innan jag börjar, har ingen just nu som jag vill ha i headingen eller som passar för den delen.. Vi har ju en systemkamera hemma nu så jag tänkte tvinga Jacke att fota mig i helgen eventuellt haha.

Idag går det förövrigt riktigt bra på jobbet! Min lön i mars kommer bli rätt saftig mohahaha, kommer säkerligen bli minst två par sneakers då :D Och förhoppningsvis kommer de införhandlas i Barcelona!

Var det förresten någon annan än jag som kollade på The Voice imorse när bloggerska Kenza var med? Jag var jättenyfiken på hur hon skulle vara men framförallt hur hennes röst var haha! Jag har bara läst hennes blogg så aldrig hört hennes röst. Den var mycket mörkare än vad jag "tänkt" mig, eller vad man ska säga haha.. läste även att hon var nervös innan, men jag tyckte inte det märktes något särskilt mer än att hon sa "liksom" och "typ" lite många gånger, men det gör jag också när jag blir nervös och ska prata inför människor.

Jaja nu ska jag fortsätta sälja sälja sälja haha! Hörs lite senare mina vänner!



Waacking imorrn :D

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

juste! hur gick det för dig i den fototävlingen? tänkte fråga om du fortfarande är intresserad av att bli fotad :)

2009-02-04 @ 17:57:23
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Ida

Ja verkligen toppen! Ska ta kort sen så ni får se hur de ser ut här :D haha

2009-02-04 @ 19:03:40
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0