Valentines Day



I
dag är det som ni säkert vet Alla Hjärtans Dag. Jag har ju min fina Jacke att vara med en dag som denna, precis som förra året <3 Vi ska åka och käka på kinesisk restuarang ikväll! Ska bli supermysigt. Längtar efter efterrätten, vaniljglass med friterad banan och sirap...mmmmMmmm... haha

Igår var vi hemma hos Henke och festa lite, eller jag festa inte så mkt. Drack en grogg och en halv öl sen ville jag inte dricka mer. So I stayed sober. De andra blev dock rätt fulla i vanlig ordning, och jag blev mest trött haha. Har ju jobbat hela veckan helt hårt och sovit alldeles för lite. Var kul i alla fall att träffa alla och sådär..


Ha en bra Alla Hjärtans Dag mina vänner!



din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

mysigt med restaurang :)

2009-02-14 @ 15:51:07
URL: http://estailo.nu
Postat av: lou

oh jag gillar verkligen din header girl!

2009-02-14 @ 19:32:29
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0