Thursday

Hej mina små kycklingar! Hur mår vi idag? Jag mår rätt bra, var ohyggligt trött imorse (som vanligt hehe..) men är på rätt bra humör ändå eftersom säljandet gått finemang hittills. Är dock hungrig som en varg, har lunch om ca en timme, så jag sitter här och lider hahaha! Nämen överlever gör jag nog allt haha.. har en smaskig pastasallad att se fram emot! Åh fy vad hungrig jag är.. har lunchmål också så om jag säljer 3 till får jag gå! Gaah hungrig haha..


Efter jobbet ska jag möta upp Miriam & Mirandah för sushi och sedan fika. Ska bli väldigt trevligt! Vid åtta ska jag dansa wacking också så denna dag känns som en mycket bra dag haha! Vad ska ni själva göra idag? Någon annan som ska dansa på DC ikväll?


tänkte ta bild på dagens klädsel,
men kom på att min kamera fortfarande är sönder
:(

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Drygt d där med kameran =/



Den där toppen e ashet! :)

2009-02-12 @ 20:18:27
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0